Lekcija Kulinārā mantojuma izmantošana ēdināšanā un pārtikas ražošanā
Lekcijā apskatīti kulinārā mantojuma vietējie un starptautiskie piemēri ēdināšanas un pārtikas ražošanas uzņēmumu piedāvājumos. Balstoties uz gadījumu analīzi, parādīts, kā kulinārais mantojums var tikt izmantots mūsdienīga ēdināšanas piedāvājuma veidošanā un produktu attīstīšanā. Sniegts ieskats satura mārketinga veidošanas tehnikās.
Pēc nepieciešamības var skart tādus mārketinga aspektus kā ēdienkartes izveidošana, ēdiena pasniegšana un noformēšana.
Lekcija var tikt veidota pēc pasūtījuma un adresēta vienai nozarei vai ražotāju grupai, piemēram, siera ražotājiem, maizniekiem, dārzeņu audzētājiem u.c.
Mērķis: Rosināt izmantot zināšanas par kulināro mantojumu, lai radītu saistošus piedāvājumus un aizraujošus stāstus. Ēdinātājiem – izveidot kulinārajā mantojumā balstītu ēdienkarti.
Auditorija: Sabiedriskās ēdināšanas un viesmīlības uzņēmēji, pārtikas ražotāji, tai skaitā mājražotāji.